- דף הבית
- שאלות ותשובות
שאלות ותשובות
אתר בית הובי אונליין מגיש לפניכם מבחר שאלות ותשובות נפוצות בכדי שתוכלו ליהנות בצורה קלה ונוחה מכל קנייה. לכל שאלה נוספת שלא מצאתם לה מענה, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 09-8651171 ונשמח לעזור!
באילו דרכים ניתן לבצע הזמנה?
הזמנה דרך האתר
ביצוע הזמנה באתר בית הובי אונליין הוא פשוט, בטוח ומאובטח. בית הובי אונליין נוקטת בכל אמצעי הזהירות הדרושים כדי להגן על פרטיותך ועל המידע האישי שלך. המידע מוגן על ידי טכנולוגיית ההצפנה הטובה ביותר הקיימת.
הזמנה באמצעות המוקד הטלפוני
האם על מנת לרכוש חייבים להירשם לאתר ?
ניתן לבצע הזמנה באתר בית הובי אונליין ללא צורך ברישום, המערכת תייצר לכם אוטומטית שם משתמש וסיסמה על מנת שבפעם הבאה תוכלו לבצע הזמנה באתר ללא צורך בהקלדת הפרטים.
באילו דרכים ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי מסוג ישראכרט, ויזה, מסטרקארד, דיינרס או אמריקן אקספרס. התשלום באתר מאובטח בתקן PCI-DSS. כמו כן ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית.
האם ניתן לחלק את העסקה לתשלומים?
ניתן לחלק את התשלום עד 12 תשלומים שווים ללא ריבית והצמדה.
מהם אפשרויות המשלוח?
בית הובי אונליין מציעה משלוח חינם (בקניה מעל 199 שקל) עם שליח עד הבית זמן האספקה הוא עד 5 ימי עסקים. ברכישה בסכום נמוך מ 199 שקל ניתן לקבל משלוח עד הבית תמורת 29 שקל.
ניתן לקבל את המשלוח עם שליח עד הבית תוך 3 שעות או עד סוף היום לערים נבחרות ברחבי הארץ בתיאום עם המוקד הטלפוני 09-8651171 - השירות בתשלום
ברוב המוצרים ניתן גם לבצע איסוף עצמי.
כדי לבצע איסוף יש לוודא זמינות עם שירות הלקוחות במספר 09-8651171 על מנת לתאם את איסוף הסחורה הפזורה במחסנים ברחבי הארץ.
מי אחראי למוצר שקניתי?
האחריות על המוצרים הינה אחריות יבואן רשמי ולכל מוצר מופיע חודשי האחריות החלים על המוצר צוות בית הובי אונליין שותפים לאחריות המוצר ע"י ליווי ומתן מענה אישי ללקוח גם לאחר הרכישה.
איך אקבל חשבונית מס ותעודת אחריות?
בסיום הרכישה תשלח אליך לתיבת הדוא"ל בצורה אוטומטית חשבונית מס-קבלה עם פירוט המוצרים שרכשתם ועם תאריך הקניה. חשבונית זו תשמש כהוכחת קניה ותעודת אחריות למוצר.
האם ניתן להחזיר מוצר שרכשתי?
ניתן להחזיר מוצר חדש שלא נפתח ובאריזתו המקורית תוך 14 ימי עסקים בכפוף לתקנון האתר ולחוק הגנת הצרכן.
את המוצר יש לשלוח אלינו למחסנים הפזורים ברחבי הארץ בתיאום עם שירות הלקוחות, לאחר קבלת המוצר במחסן יבוצע זיכוי בכרטיס האשראי איתו שילמתם בכפוף לחוק הגנת הצרכן.
אם אין לכם אפשרות לשלוח אלינו את המוצר ניתן להיעזר בשירות השליחים שלנו בכל רחבי הארץ בתיאום עם שירות הלקוחות 09-8651171 השירות כרוך בתשלום.